13 feb. 2011

Det är sådana hära dagar,,

... man saknar Joakim.
Han va alltid så mysig på morgonen.. älskade att gå upp og fixa kaffe till han på sängen varje morgon.. bara för att göra han glad. :P
Undrar ibland om han tänker på mig.
Aja..

Bakfylle-ångest javisst!
Igår hade jag min alla hjärtansdag fest.. den var grym! :)
Takk alla som kom!
Hade min brorsdotter Emely og hennes vän uppe på besök i helgen også.. första gången jag festa med henne! Det var kul! Hoppas hon inte blev avskräckt från sthlm nu när jag drog med na på gayklubben Zipper igår! hehe

Partytrollet Krister med Therese og min kära brorsdotter!

Dags
för lite One tree hill!

Xoxo

2 kommentarer:

  1. Kärlek till dig på alla hjärtans dag!! Hoppas du hade det jättekul i lördags. Hade verkligen sett fram emot att komma men så får jag migrän som händer typ en gång i halvåret... :( Hoppas vi kan ha en liten dejt snart ändå :)

    Puss!

    SvaraRadera
  2. sv: klen? den var ju läskig :S
    hoppas du hade det roligt på festen! men vart är alla bilderna?? :D Jag vill se ju.

    SvaraRadera