14 jan. 2011

Vad ska man..

... göra av dagen nu då?
Fika-dejten blev uppskjuten på obestämd tid.
Han kände sig inte kry.. feber og huvevärk.. som jag hade förra veckan + att jag var genomförskyld.

Drar väl något avsnitt av One Tree Hill för att sedan hoppa på t-banan till Vällingby för att fixa lite spray till håret.. borde beställa vax för det håller på att ta slut det med.

Läste nyss på Aftonbladet att Britney Spears "har gjort" en ny låt. Hon anklagas för att "snott" den.. tydligen lik en annan låt. Men blir inte stämd..
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article8406208.ab
De som känner mig vet att jag gillar hennes musik.. int för att jag är en popfjolla, lyssnar på all sorters musik. Men jag hoppas de släpper den nya singeln snart! Tok för länge sedan man hörde något från Ms Spears! :P

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Men imorrn får jag äntligen träffa dig vännen! Och Bella och sötnosen Disa :) Ska bli så kul!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Indeed!
    På tiden, ska bli så skoj! :)
    KRAMS

    SvaraRadera