13 jan. 2011

Imorn..

... är det dags för en liten fika-dejt.
Känner mig likgiltig.. eller så orkar jag inte ha förhoppningar som i slutändan hoppar ut genom fönstret. Så trött på att bli sårad, dragen i smutsen av någon slags lek.

Jag har en ny kombo; Haggan (som jag så snällt kallar henne.. lång historia bakom).. vi har äntligen börjat komma i ordning i lägenheten.
Efter en stökig december kan vi börja se framåt.
Älskar de "nya" kvällarna som vi börjat med.. lite skratt og terapisnack innan vi kallar in John Blund. 2011 kommer bli ett fantastiskt år har jag bestämt!

Har börjat kolla på serien One Tree Hill och för de som känner mig vet att jag är en sucker för Amerikanska tonårsförälskelse serier!
Grejen tror jag med att jag älskar att titta på dessa är att min tid på högstadiet inte var den bästa. Jag var mobbad och utstött.. jag var konstig. Jag är bisexuell.
Det bästa med det hela är att erfarenheten!
Jag vill tacka mitt "gäng" jag hängde med; Louice, Clas, Carolina och Malin! Utan er hade jag nog inte haft ork att gå kvar i samma skola. Tråkigt att vi tappat kontakten.. med det är väl så.. alla lever sina egna liv og jag valde att flytta när jag började gymnasiet vilket var bäst för mig.. och det bästa jag någonsin har gjort!

Det här med relationer är inte min bästa sida.
Jag vet om det och jag måste jobba med att våga berätta hur jag känner.
Har mist många vänner pågrund av detta.. jag tror att jag gör bäst i att inte säga något men då uppfattas jag som suddig.
Jag är en ensamvarg fast ändå inte. Jag har blivit det mot min vilja.
Många som känner mig tror att jag har många vänner men det är inte sant.
Jag har många bekanta.. men släpper inte in många på livet..
... som blir så kallade vänner.
Sitter hellre hemma i sängen.. med sorg i hjärtat og gråter till låtar som betytt något.

Nu var det inte meningen att detta skulle bli så här personligt med orden bara rasa ur mina fingrar. Men jag tror detta är bra.. bra för min själ att kunna skriva om sådana här saker.. det renar mig.

Ta hand om er.. og vänta inte tills imorn.. berätta NU hur du känner..
... imorn kan det vara försent.. tro mig.. jag vet.

Cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar