15 okt. 2010

Sucker..

... för kärleks drama just nu!
Speciellt amerikanska sådana!
Så nyss på Dear John, en riktigt hjärtskärande film! Kan lova att en tår föll. ;)

Annars har det varit en riktig bio vecka.. sett Pappa på burk med Kristian (underbar) och Buired med Claes og Fredrik (en film man måste ha intresse för og verkligen förstå allvaret.. vilket vissa vänner inte fattar.. *Host, Host*.. Fredrik..). Kommande veckan kanske det bli Resident Evil Afterlife med Jay.. vi får se.

Igår ägde en familj/kusin middag rum hos min mor. Tråkigt nog bor jeg i Sthlm og kunde inte närvara. :'( Även en gammal god vän till min mor var med.. de överraska mig med ett telefonsamtal vilket gjorde min dag att höra grodans röst! *Tänker tillbaks på gamla minnen*

I söndags var det 101010.. ett utav de datumen som jeg velat gift meg på.. nu är det bara två år kvar då.. mycket kan hända. :P

Ikveld har jeg roat mig med att baka lingonlimpa.. städat.. å bara kollat på film.
Skönt att ha en dag för sig själv og bara vara.
Resten av helgen kommer jeg jobba kveld. :(

Min fiiina limpa!

Dags för ännu en kärleksfilm.. som verkar vara lite mer åt det tragiska hållet.. PS. I Love You.

Byees

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar