22 okt. 2010

Jao..

... jeg kollade på filmen PS. I Love You.. den var riktigt sämst, se den int!

Fortfarande inte sett Resident Evil Afterlife, ska försöka få med mig en kompis i veckan. Skulle även vilja (egentligen inte) se Saw 3D.. jeg har mått dåligt av alla de andra filmerna men man måste ju se denna med.. annars kommer man bara gå og undra hur den är. :P
Någon som vill följa med og hålla handen? :D

De två senaste "tillställningarna" jeg varit på hos kompisar har alla fått välja låtar man fått lyssna på.. när det kommer till mig og jeg väljer en tycker man att den är dålig og byter direkt. Vad är felet? Varför ska inte jeg få lyssna på något jag vill.. det gäller bara ynka 3-4min.. ? Efter det har vissa sagt att "sluta gnäll". Sure jeg kan sitta där tyst i ett hörn.. men då får jeg väl skit för det med! Bläää!

Jobbar kveld idag.. sen har jeg ledig helg.. så tråkigt för det förstör hela grejen med helgen när man jobbar kveld.. i alla fall för mig. Jeg brukar åka bort på eftermiddagen efter jobbet till familjen.. ingen idé att åka imorn för att sedan åka hem på söndag igen.. ingen tid alls. :/ Så det får bli att grovstäda lägenheten imorn, baka og sluta dagen med en mysig filmkveld!

Kärleken går väl sådära.. finns vla några som är intressanta men jeg känner mig så likgiltig. Tror det mesta beror på att jeg käkar roaccutan.. man orkar inte med så mycket.. man känner sig trött og hängig.. ful og tjock fastän man har perfekt hy med hjälp av dessa tabletter. :)
Nej, jeg ska vänta på att bli vald. haha!

måndag börjar mitt nya liv! Hur många gånger har man inte sagt det. :P Men nu jäklar! Tänkte jeg skulle köra crosstrainer 30min varje dag + nervvarvning 5-10min. Även ta tag i mina ljudböcker för personligutveckling! Strukturera upp en träningsplan för squashen.. borde inte vara så svårt väl? ;)

Mössan og vantarna har äntligen kommit! I lagom tid nu när den första snön har fallit i Stockholm! Int för att den kommer ligga kvar så särskilt länge.. men det är ändå kallt ute.

Ska ta og käka ett äpple nu.. sen gå å handla en seeeen lunch som ska förtäras på jobbe!

Må gott!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar