18 dec. 2009

Min TF tjänst..

... som receptionschef går mot sitt slut, det har varit en lugn vecka.
Imorn jobbar jag mitt sista pass innan Jul och det ska bli härligt med en veckas semester!

Det är ganska segt på jobbet i december då det inte är mycket bokat, men det funkar. Vi får ta igen det i vår!

Annars händer inte mycket. Ikveld ska jag träffa en vän som jag inte sett på år och dar. :)
Blir en öl på Medborgarplatsen.

Imorn efter jobbet blir det tvättstugan och sedan packning inför semesterveckan. Om jag orkar blir det att titta förbi Erik och Linus som har Glögg och julölsprovning.

Drar till syster på söndag runt lunch hade jag tänkt.. men om jag känner mig själv rätt vill jag säkert sova ut på söndag efter att ha jobbat 6 dagar i rad. :P
Skulle egentligen åka på tisdag, men jag fick bort mitt pass den dagen.

Funderar ganska mycket på klimatmötet i Köpenhamn, förhoppningsvis kommer de fram till en lösning snart.. annars får de som vill besöka Maldiverna göra det inom en snar framtid!

Cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar