9 apr. 2014

Dag 3/20..

... och räknar fortfarande inte?! ;)

De två veckorna jag varit på mitt nya jobb för upplärning har sprungit förbi.
Just nu är jag inne på vecka 1/4 av de sista veckorna på min "gamla" jobb.
Det känns som en evighet men samtidigt ganska kort.
En 6 års tid har till sist fått ett utgångsdatum.
Att fylla 30 i år är visst inte så jobbigt i alla fall! :D
Kul med ett nytt kapitel i livet! Kommer dock sakna kollegorna!

Jag är förälskad i en kille..
... det var ett tag sist jag kände denna pirrande känsla!
Hoppas bara att han fortfarande är intresserad så att förälskelsen kan gå över till kärlek!
Har en känsla om hopplöshet i kroppen just nu. :/
Kämpar hårt för att inte "offerkoftan" ska slinka på!

Efter jobbe idag blire att köpa en ny badrock och därefter till gymmet och ett Cirkelfyspass på Friskis!
Måste komma igång och springa varannan dag och äta bättre. Det är väl svårstartat såhär innan våren öppnar sin värmande famn!

Cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar