19 feb. 2014

Jag förstår..

... mig inte på dig.
Inte dig heller för den delen.

Det var ett tag sedan vi var ihop (första "dig").
Vi har varann på facebook, till vilken nytta?
Har försökt att få till en fika med dig ett antal gånger, du svarar inte ens.
Helt plötsligt kan man få en tumme upp på chatten? What the hell?!
Trött på't, bort från min news feed, bort från insta - BARA BORT!
Hade varit trevligt att ha dig som vän, duger väl bara när du super.


Å du (andra "dig"), vad är ditt problem?
Du dumpa min för andra gången förra året.
Sa att du inte kunde eller hade inte tid med en pojkvän just då..
... veckan senare hade du en ny. haha.
Kan man bara inte vara ärlig och säga att man inte har de rätta känslorna?
Att man träffat en annan?
Tror du att man blir mindre "ledsen" om man ger ett litet hopp om "att i framtiden"?
Tog bort dig från facebook, du fortsätter skriver meddelande till mig..
... fattar du inte hinten?
Kalla mig inte "vän" för vi har aldrig varit och kommer inte bli vänner.
Du kan inte vara ärlig.

Så! Nu har jag fått det ur världen!
OCH NEJ! Är inte heartbroken över dessa dig's.
Fattar bara inte hur vissa människor fungerar.

Känner verkligen hur vårkänslorna pirrar i kroppen!
Kommit igång med träning och i juni.. fan vilken snygg 30 åring jag kommer att vara! =)

Vi hörs!

/Jonahtan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar