21 aug. 2010

Då är..

... man tillbaks i Sthlm! (=
Efter nästan 3 veckor hemifrån, känns det underbart att sova i ens säng igen!

Hösten kommer bjuda nystart!
Mycket som kommer förändras.. inom träning.. personlig utveckling och förhoppningsvis kommer jag få ta lite mer ansvar på jobbet!

Nyårslöftena har gått i stöpet för detta år. Mycket på grund av oförutsägbara händelser som inträffat. :/

Min behandling med Roaccutan fortsätter.
Märker fortfarande inte av fler besvär förutom torr om läpparna, näsan och ögonen.. men det är jobbigt bara det!
För att lindra besväret använder jag Locobase, en fet kräm som man kan använda till läpparna men även till att smörja inuti näsan (inte så kul att köra upp fingrarna i näsan men det hjälper).
Till näsan kan man även använda Nozoil.. en olja som smörjer.. finns som nässpray.. men jag tycker krämen funkar bättre.
Till ögonen använder jag i bland (mer sällan) ögondroppar. Hjälper bara ca 30 min sen måste jag ta igen.. så jag nöjer mig oftast med solglasögon (då man är ljuskänslig også).
Ska på återbesök i slutet av september.. så får vi se om jag ska fortsätta med behandlingen 2 månader till.

Cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar