11 apr. 2010

GoMorgon..

... som blev GoLunch istället!
Lirade lite dataspel igår og helt plötsligt var kl.05:00..
... inte bra!
Jag kom upp vid 11:30 i alla fall, seeeen frukost og det slank även ner en algdrink!

Nu sitter jag och förbereder mig på första promenaden i spåret.. som lär vara lerigt og jäkligt.

Igår vakna jag med en skön huvevärk, lite öm i kroppen.. nästan lite febrig. Kvällen innan hade jag og Fredrik varit og kollar på Alice i underlandet, filmen var mysig men jag har alltid tyckt att den historien är lite klen.. men nu har man sett den og det var sista gången. ;)

Efter bion drog vi runt i city för att hitta en lämplig bar att släcka törsten på, vi hamna på Odenplan.. på ett ställe jag inte minns namnet på. Jag og Tommy har varit där en gång förut og jag tyckte det var mysig stämning samt inte så hög musik vilket är många plus! Freddan og jag fundera mycket på utgång.. men det blev hemgång.

Lördagen, efter jag fått i mig lite vätska var det bara att palla sig till stan og möta upp Anna, då vi bestämt att hon skulle lämna över min väska som har varit hos henne i ca 1månad.. med mitt mineralsmink som jag har saknat! Vi skulle ta en fika vilket blev en pizza i gamla stan. En dyr historia men väl värt det!

När snabb visiten i Italien var över kramades jag og Anna hej då og drog hem till grottan. Huvevärken hade inte släppt och det blev bara värre, bestämde mig för att parkera mig själv i sängen under täcket og sova.. i hopp om att det skulle gå över så jag kunde dra till Lucaz första grillparty i Villan! Men ikke.

Idag mår jag i alla fall bättre og ska strax dra mig ut på promenaden för att sedan hem og städa og förbereda sig mentalt för en riktigt lååååååånga vecka.

Cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar