29 okt. 2009

Förra veckan..

... hände det en hel del!
Calle kom på besök, tyvärr hann inte min lägenhet bli klar så vi fick sova på mitt jobb.
Men det blev en trevlig utekväll på fredagen! Tråkigt att han ville åka hem på lördan redan..
... jag är väl ingen rolig att umgås med I guess! :D

Iallafall drog jag ner till Örebro den kvällen, passade på att träffa Mike innan tåget gick som jag chattat med några gånger över match.com. En trevlig kille!

Väl i öre så drog jag och Challe ut på O'learys där jag skulle träffa Nicklas.. som blev trött på att vänta och drog till Frimis.
Det var helt dött på O'learys fastän det var kö in.. det blev en öl sen drog vi hem till Challe och kollade film!
Söndagen bjöds på Marieberg-shopping! Snacka om att de fixat till stället! :)
På kvällen drog Challe till Ottot och jag till Nicklas.

Måndagen blev det hemfärd.. jobb tisdag och onsdag och nu är det torsdag!
Här nedan kommer en film och några bilder. Enjoy!



Han har fan värre Östgötadialekt än mig! :P

Fler bilder kommer.. dumma blogger är seg!

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar