3 apr. 2009

Urk..

... sjuk igen. Förstår inte hur dåligt mitt immunförsvar kan vara!
Har kräkts hela dagen, även fastän det inte funnits något i magen.
Varit på akuten (jobbet betala.. så omtänksamma!)..
... annars legat helt utslagen i sängen, yr, kallsvettig med ömmande mage.
Får jag upp mer blod skulle jag ringa igen.. min läkare sa att detta var någon svår form av maginfluensa. Beordrad att ligga i sängen till söndag är exakt vad jag ska göra!

Dock är jag så fy fiisans irriterad.. skulle lekt med selecta-automaten idag på jobbet, har köpt in lite nytt sortiment som jag tror gästerna skulle uppskatta.
Aja.. får väl bli på måndag om ingen annan hinner före. :(

Byees

3 kommentarer:

  1. Lilla vännen då...hoppas du mår lite bättre idag?!

    Ingen annan lär nog ha tid med automaten i helgen...jag ska inte jobba imorrn, cissi fråga inte igår o ringer jobbet svarar jag inte hihi :P

    Krya på dig! KRAAAM!

    SvaraRadera
  2. Heeej!
    Jo jag mår bättre idag.. men kan fortfarande inte äta något mer än flytande.. :( Trött och seg.. å så är det fint väder ute.. blää!
    Men ska nog försöka ta en promenad.. måste till affärn.

    Njut av din lediga helg!

    Krams

    SvaraRadera
  3. Krya på dig så du kan ta dig ut i solen!

    SvaraRadera