1 mars 2009

I fredags..

... hände det inte så mycket förutom jag gick och funderade på om en viss kille hade överlevt natten.

Jenny förberedde sig inför en hälsokost off-helg, vilket innebar ett besök på MAX (bilden) och köpa deras goda dressing. Iförsig var det till hennes pojkvän.. men jag tror nog hon smakade också..

Senare på kvällen mötte jag upp Helena för en till två öl på Sergelstorg. Först ibörjan var det ganska lungt och skönt på stället vi var.. sedan kom järngänget från förr och möttes upp. De hade ingenstans att sitta och de gamla tanterna med krut i frågade mig och Helena om de fick slå sig ner hos oss.. vad ska man säga? Vi drack upp snabbt som f#n och drog till O'learys på söder, mötte upp Anders och tog oss en middag där! Senare kom Niclas och de två skulle vidare ut i natten, medans jag och Helena sa tack för kvällen och drog oss hemmåt.
Anders försöker se vacker ut.

Blev ingen bild på Helena.. men en vacker dag så! ;)

Cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar